دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » هانی گل و سمیر بلوچ توسط اجیرشدگان حکومت پاکستان در ایران کشته شده اند؟!+ تصویر

هانی گل و سمیر بلوچ توسط اجیرشدگان حکومت پاکستان در ایران کشته شده اند؟!+ تصویر

0
105
کد خبر: 72748

هانی گل فعال سیاسی و سمیر بلوچ همسر او بود که دو هفته پیش در محمدآباد ایرانشهر ربوده شدند و از آنها هیچ خبری نبود تا اینکه اجساد آنها اطراف روستای گیدبست سراوان کشف شد، حال برخی از کشته شدن آنها توسط پاکستان خبر می دهند.

به گزارش میار؛ هانی گل بلوچ و همسرش سمیر بلوچ از فامیل های عبدالرئوف برکات هستند، عبدالرئوف معلمی جوان در پاکستان بود که اخیراً با فتوای فردی به هویت ملا شهمیر کشته می شود البته مشخص نیست فتوای ملا شهمیر دقیقاً با استناد به چه موضوعی صادر شده است.

به چه حقی عبدالرئوف را کشتید

اخیراً نیز ویدئویی از هانی گل بلوچ منتشر شده بود که وی در آن نسبت به قتل عبدالرئوف معترض شده و گفته بود «قاتل او کیست و باید پاسخ بدهد که چرا عبدالرئوف را کشته است» هانی گل فعال حقوق بشر و فعال سیاسی بود که در پس زمینه پروفایل خود در شبکه های مجازی نیز تصویری از کریما بلوچ را داشت.

ماجرای ربایش و قتل

شب هفدهم مرداد 1402 بود که هانی گل و سمیر بلوچ از محمدآباد ایرانشهر ربوده می شوند و تا روز گذشته از آنها هیچ خبری نبود، پیگیری ها نیز نشان از ربوده شدن آنها داشت و هیچکس خبر نداشت دقیقاً آنها چرا ربوده شده اند و به دست چه کسانی، تا اینکه صبح روز گذشته 31 مرداد 1402 اجسادشان در حالی که سوخته شده بود، اطراف روستای گیدبست سراوان کشف شد.

آیا کار پاکستان بود؟

حال خبری که امروز صبح از رسانه های محلی دریافت شده است نشان می دهد آنها توسط پاکستان و برای نا امن کردن ایران کشته شده اند، در واقع پایگاه خبری میارجل طی پستی اینستاگرامی در اکانت رسمی خود در اینستاگرام اینگونه مدعی شده است: «پس از ربایش و قتل فجیع هانی گل و سمیر، دو فعال حقوق بشر بلوچ، سوالی که ذهن خیلی از مردم را درگیر کرده این است که چه افرادی از سوی حکومت پاکستان مأموریت دارند تا این نوع قتل های فجیع و تأسف بار را در بلوچستان ایران انجام بدهند».

این پایگاه اطلاع رسانی همچنین مدعی شده است هانی گل باردار بوده و به همراه همسرش به طرز فجیعی به قتل رسیده اند و پس از قتل سوزانده شده اند.

کار بلوچ نیست

یکی از افراد محلی نیز در ارتباط با ما همین موضوعات را مطرح کرد و گفت این افراد را بلوچ ها نکشته بودند، بلکه آنها را پاکستانی ها به قتل رسانده اند و اجسادشان نیز توسط یک چوپان در اطراف روستای خودمان کشف شد و امیدواریم که روزی عاملان اینگونه جنایت ها به شدیدترین نحو مجازات بشوند؛ این کار فقط می تواند کار پاکستانی ها باشد.

دسته بندی: اجتماعی / حوادث / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید