جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » عملیات اجرایی ۲۲ طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

عملیات اجرایی ۲۲ طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

0
42
کد خبر: 72744
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۱۰ طرح گازرسانی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.

به گزارش میار ؛ محمدرضا میرشکاری روز چهارشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و در امتداد روند خدمت‌رسانی با نگاه ویژه دولت سیزدهم به طرح‌های گازرسانی در این استان، طرح گازرسانی به شهرهای علی اکبر، ادیمی، محمدآباد، زهک، شهر اسماعیل آباد و ۱۲۷ روستای حومه و پروژه گازرسانی به طرح ملی مسکن زاهدان با هدف بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گازطبیعی، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی شرکت ملی گاز ایران و همت کارکنان شرکت گاز سیستان و بلوچستان و استان‌های معین، طی برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهرهای سرجنگل، قصرقند، بنجار و جزینک در بخش شهری و گازرسانی به روستاهای واقع در بخش مرکزی سرجنگل، روستاهای شهرستان‌های زابل و زهک و همچنین روستاهای شهرستان نیمروز در منطقه سیستان در بخش روستایی، با هدف بهره مندی بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری و ۱۳هزار خانوار روستایی نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید»، گازرسانی به صنایع، و نیروگاه‌ها اهمیتی بیش از پیش یافته و در این راستا، پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار، سه مجتمع صنعتی و یک مجتمع نظامی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: در بحث آغاز عملیات اجرایی نیز گازرسانی به شهرک صنعتی و کوره‌های آجرپزی شهر رامشار و ۲ جایگاه CNG مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) و شهرداری زابل در منطقه سیستان و گازرسانی به CNGها و گلخانه‌های ایرانشهر آغاز می‌شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید