جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۱۱۳ طرح در بخش مرکزی مهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

۱۱۳ طرح در بخش مرکزی مهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

0
44
کد خبر: 72734
بخشدار مرکزی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۳ طرح گرامیداشت هفته دولت امسال در بخش مرکزی این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

به گزارش میار ؛ اسحاق هاشمزهی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس جلوه‌های از تلاش خدمتگزاران نظام در راستای آبادانی خواند و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: از مجموع طرح‌های پیش‌بینی شده، ۹۲ طرح با رقم اعتباری ۱۸۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تعداد ۲۱ طرح نیز با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در شهرستان مهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

بخشدار مرکزی با بیان اینکه جمع کل اعتبارات طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و همچنین کلنگ‌زنی در سطح شهرستان مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان خواهد بود، ادامه داد: بیشتر این اعتبارات در حوزه‌های مسکن، تأمین آب آشامیدنی، برق‌رسانی، کشاورزی و طرح‌های حوزه دهیاری‌ها هزینه شده است.

وی با تشکر از پیگیری‌های استاندار سیستان و بلوچستان در بحث محرومیت‌زدایی و حمایت از تکمیل پروژه‌های عمرانی مهرستان، افزود: مردم این شهرستان تا دهه مبارک فجر و پایان امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های به‌مراتب بزرگ‌تر و با اعتبارات بیشتری در منطقه خواهند بود.

هاشمزهی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از فرصت هفته دولت به نحو مطلوبی به‌منظور تبیین عملکرد دولت در شهرستان نهایت استفاده برده و نهایت تلاش خودرا در این زمینه بکار ببندند.

دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید