پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » حضور پلیس راه در مسیرهای اصلی زائران اباعبدالله‌الحسین

حضور پلیس راه در مسیرهای اصلی زائران اباعبدالله‌الحسین

0
44
کد خبر: 72717
رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای پلیس راه با حضور پررنگ در مسیرهای اصلی زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در منطقه مستقرند و محورهای جنوبی استان از پوشش صددرصدی و کنترل شدید پلیس برخوردار است.

به گزارش میار ؛ سرهنگ مصطفی کول زاده افزود: با توجه به اعزام زائران اربعین از مسیرهای جنوبی استان به سمت مرزهای چذابه مهران و خسروی محورهای رفت و برگشت این مسیرها با پوشش پررنگ ترافیکی و کنترل شدید همراه است.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس در این ایام به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در جاده‌های استان، به حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی درآمده‌اند و با مُتخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبرو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، به‌شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راه جنوب با بیان‌ اینکه بیشترین حوادث رانندگی در استان ناشی از خستگی، خواب‌آلودگی و عدم رعایت سرعت مطمئنه است؛ اظهار کرد: زائران هنگام اعزام به سفر معنوی کربلا از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند. چون رانندگی با این وضعیت، احتمال خروج خودرو از جاده، واژگونی و تصادف را افزایش می‌دهد.

سرهنگ کول زاده همچنین به رانندگان توصیه کرد که از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و تا حد امکان از رانندگی در شب هم خودداری کنند.

وی اضافه کرد: رعایت کامل قوانین و مقررات ضامن سلامت مسافران است و آنان می‌توانند با عمل به قانون یک سفر مطمئن، سالم و بدون خطر داشته باشند و به‌سلامت به کربلای معلی اعزام گردند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید