جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » رتبه نخست تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت مدارس برای سیستان و بلوچستان

رتبه نخست تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت مدارس برای سیستان و بلوچستان

0
43
کد خبر: 72692
مدیرکل سازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: این استان رتبه نخست اعتبارات دولتی در حوزه ساخت کلاس درس و تامین تجهیزات را در دولت سیزدهم کسب کرد.

به گزارش میار ؛ میثم لک زایی روز پنجشنبه ضمن تقدیر از استقبال و حضور چشمگیر خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان، ایجاد ردیف اعتباری محرومیت زدایی را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان برشمرد و اظهار کرد: در این مدت به همت خیران و اداره‌کل نوسازی مدارس تعداد کلاس‌های در دست اجرای استان به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس درس افزایش یافته که از این تعداد بیش از ۷۵۰ کلاس درس تا مهر امسال تکمیل و تحویل دانش آموزان خوب استان می شود.

وی ادامه داد: با ساخت این تعداد کلاس درس در سیستان و بلوچستان بخش قابل توجهی از کمبود تجهیزات کلاسی و هنرستان ها در این استان را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مدرسه سازی پیش بینی می شود رقم اعتبارات دولتی و خیری امسال به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به عملکرد طرح "شهید عجمیان" در سیستان و بلوچستان افزود: تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح به صورت صددرصدی تامین شده و چنانچه آموزشگاهی در طرح یادشده نیاز به همکاری داشته باشد اداره‌کل نوسازی مدارس آمادگی تامین اقلام مورد نیاز را دارد.

لک زایی اظهار کرد: دولت در زمینه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان عزم خود را جزم کرده که مشکل فضاهای آموزشی استان را حل کند و حوزه نوسازی در این زمینه موفق شده یک عقب ماندگی چندین ساله را در استان جبران کند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید