پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » دولت سیزدهم امیدآفرینی را در این منطقه ارتقا داده است

دولت سیزدهم امیدآفرینی را در این منطقه ارتقا داده است

0
64
کد خبر: 72644
مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور گفت: دولت سیزدهم شاخص‌های امید و رضایت‌مندی مردم را در این منطقه ارتقا داده است.

به گزارش میار ؛ تور رسانه‌ای خبرنگاران رسانه‌های مختلف باهدف آشنایی این قشر با خدمات دولت و جهاد تبیین و نیز تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس اقدامات مسوولان نظام اسلامی در ایستگاه راه‌آهن خاش برگزار شد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور روز چهارشنبه در این آیین با تبریک روز خبرنگار گفت: افتتاح خط ریلی و نیز فعالیت قطار در مسیر خاش به زاهدان از دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم است که در بالابردن شاخص‌های رضایت‌مندی مردم تأثیرگذار بوده و با استقبال گرم مردم مواجه شده است.

مجید ارجونی ادامه داد: بلیت قطار خاش به زاهدان ۲۹ هزار تومان است که رفت آن از خاش ساعت هفت و نیم صبح و برگشت آن از زاهدان به خاش از حوالی ساعت ۱۵ تا ۱۵ و پنج دقیقه هست و ساعت ۱۷ به خاش می‌رسد.

وی بر ضرورت حفظ و ارتقای ایمنی حرکت قطار در خط ریلی خاش به زاهدان تأکید کرد و افزود: انتظار ما از مردم منطقه این است که ضمن حفظ تجهیزات ریلی از حضور فرزندان و دام و احشام در طول خط و یا نزدیکی خطوط ریل جلوگیری کنند.

فرماندار خاش نیز با اشاره به اینکه با راه‌اندازی قطار خاش به زاهدان حوادث ترافیکی و خسارات ناشی از تصادفات بیش از ۳۰۰ درصد کاهش‌یافته است گفت: در این منطقه ابر پروژه‌هایی مانند خط راه‌آهن چابهار، خاش به زاهدان و خطوط گازرسانی و آب و جاده در حال کار هست که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و شاهد بهره‌مندی مردم از خدمات انجام شده هستیم که خط ریلی خاش به زاهدان و حرکت قطار از نمونه‌های برتر آن است.

صاحب گل صالحی افزود: دولت سیزدهم شاخص‌های امید و رضایت‌مندی مردم را در این منطقه ارتقا داده است و به‌زودی نیز شاهد بهره‌مندی از خدمات گاز خواهیم بود.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید