یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » پیگیری حادثه جکیگور/ مولوی رسولی مصاحبه خود را تکذیب کرد

پیگیری حادثه جکیگور/ مولوی رسولی مصاحبه خود را تکذیب کرد

0
39
کد خبر: 72629

مصاحبه ای منتسب به مولوی رسولی در فضای مجازی منتشر شده بود که وی آن را تکذیب کرد و گفت: من به هیچ عنوان نگفته ام که افراد داخل آن خانه روستای جکیگور (که توسط نظامی ها خمپاره باران شد) گروهک تروریستی بوده اند.

به گزارش میار، اخیراً گزارشی درباره حادثه خانه ای که در جکیگور با شلیک نظامی ها تخریب شده بود کار کردیم و عنوان کردیم که مقامات مسئول کاملاً شفاف بگویند این نوع دستگیری متهم آن هم وقتی در خانه زن و بچه حضور داشته است، چه دلیل و چه توجیهی دارد، البته این خواسته مردم روستا بود که خواستند ما آن را رسانه ای کنیم بلکه مسئولان به آنها پاسخگو شوند.

ماجرای مصاحبه منتسب به مولوی رسولی

از امروز ظهر در فضای مجازی مصاحبه ای منتسب به مولوی رسولی منتشر شده است که مولوی رسولی طی متن آن مصاحبه، تروریست بودن افراد داخل خانه روستای جکیگور را تایید کرده بود و گفته مردم از این اقدام نظامی ها خیلی خوشحال شده اند.

پیگیر ماجرا شدیم تا ببینیم چطور وقتی دو مولوی دیگر این حادثه را قویاً محکوم کرده اند، مولوی رسولی آن را تأیید و از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده است که بالاخره فایل صوتی ایشان را که کلاً متن مصاحبه اش را تکذیب کرده بود، برایمان ارسال کردند.

مولوی رسولی طی فایل صوتی خود که به دست ما رسیده، علناً اعلام کرده چنین مصاحبه ای نداشته است و حادثه ای که اخیراً در جکیگور رخ داده را نیز محکوم کرده بود.

مسئولان شفاف سازی کنند

حال می طلبد مسئولان شفاف سازی کنند و بگویند چرا برای دستگیری افرادی که داخل خانه جکیگور بودند چنین روشی را به کار برده اند، آیا واقعاً تروریست بوده اند، پس چرا اعلام نمی کنند تروریست بوده اند و اگر تروریست نبوده اند واقعاً چه دلیلی داشته است در خانه ای که زن و بچه حضور داشته، با چنین شیوه ای اقدام به دستگیری متهمان کنند.

دسته بندی: اجتماعی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید