پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سه پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت

سه پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت

0
45
کد خبر: 72572
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: سه پرونده با موضوع خرید و فروش و حمل سوخت قاچاق در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد.

به گزارش میار ؛ به نقل از تعزیرات حکومتی استان، موسی عباس زاده محمودی در تشریح این پرونده ها گفت: پرونده مربوط به سوختگیری یک دستگاه خوردو به میزان یک‌هزار و ۴۹۹ لیتر به ارزش ۵۰۸  میلیارد ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل بررسی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمودی گفت: پرونده مربوط به حمل کالای قاچاق به مقدار یک‌هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۶۰۸ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان نیز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: همچنین پرونده مربوط به حمل کالای موضوع قاچاق به مقدار سه هزار لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۷۳۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمودی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گزارش فروش سوخت قاچاق را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید