چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ۷۷ میلیارد تومان به شهرستان زرآباد اختصاص داده شد

۷۷ میلیارد تومان به شهرستان زرآباد اختصاص داده شد

0
50
کد خبر: 72531
فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷ میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالجاری برای توسعه و آبادانی این شهرستان ساحلی پیش بینی شده است.

به گزارش میار ؛ کوروش محمدی روز دوشنبه اظهارکرد: پایان شهریور ماه سال مالی ۱۴۰۱ به اتمام می رسد و دستگاه اجرایی که در ۱۱ ماه اخیر کاری نکرده‌اند قطعا در این یکماه نیز نمی‌تواند اقدامی داشته باشد و باید پاسخگو باشند که چرا نتوانسته از اعتبار خود جهت پیشرفت و آبادانی زرآباد استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ احداث کلانتری برای شهرستان های جدید التاسیس تصویب شده است، افزود: اولویت اعتبارات باید با پروژه های نیمه تمام باشد و تا زمانیکه اداره‌ای پروژه نیمه کاره دارد، حق کلنگ زنی طرح جدید را ندارد.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با توجه به محرومیت های زرآباد در تمام بخش ها،امیدواریم بیشترین اعتبار تخصیصی برای این شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان زرآباد همه باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم. بیان کرد: امسال برای آب و فاضلاب، برق و ناحیه صنعتی اعتبارات خوبی پیش بینی شده است که امیدواریم بیشترین تخصیصی را داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: اداره هواشناسی تعهد کرده در سالجاری نسبت به تکمیل این ساختمان در روستای شریف آباد اقدام کند و امیدواریم پست برق زرآباد نیز تکمیل و پست سیار برای بخش کاروان نیز دیده شود.

وی گفت: ادارات سطح شهرستان نباید خود را تنها وابسته به اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان کند و از طریق ادارات کل پیگیر اعتبارات ملی،توسعه سواحل مکران و قرارگاه محرومیت زدایی نیز باشند.

فرماندار زرآباد ادامه داد کرد: در بودجه محرومیت زدایی و توسعه سواحل مکران شهرستان زرآباد در بخش های بهداشت و درمان،آموزشی،ورزشی،راه و گردشگری به صورت ویژه دیده شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید