دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » مهمترین مسئله در برگزاری انتخابات انسجام همگانی و نخبگانی است

مهمترین مسئله در برگزاری انتخابات انسجام همگانی و نخبگانی است

1
70
کد خبر: 72640
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین مساله انتخاباتی در این استان، انسجام همگانی به ویژه در حوزه نخبگانی است.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور بزرگداشت روز خبرنگار و مباحث انتخاباتی برگزار شد، اظهارکرد: سیستان و بلوچستان مزیت‌های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان مهمترین مساله انتخاباتی، انسجام همگانی به ویژه در حوزه نخبگانی است، در حوزه انسجام نخبگانی وضعیت این استان خوب نیست و حوزه اجتماعی و نخبگان سیاسی آن طور که باید قدرت قانونی خود را بر روی یک نکته تمرکز نمی کنند و خلا داریم.

این مسوول ادامه داد: سیستان و بلوچستان، استان اولویت‌ها است، باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر استفاده و آنها را بالفعل کرد تا توسعه در این منطقه شتاب گیرد و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود، این مهم نیازمند انسجام نخبگانی در فهم و حل مساله است.

وی به بیان اینکه باید از پراکنده کاری، موازی کاری و دوگانه کاری جلوگیری کرد، افزود: موضوع انسجام اجتماعی در سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارد در همین راستا شاهدیم که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند سعی در دو قطبی سازی در استان دارند که البته مردم این خطه در طول تاریخ مسالمت آمیز و افتخارآمیز در کنار یکدیگر زندگی کردند.

شریفی بیان کرد: برای رفع تنش آبی همگان در تلاش هستند اما باز هم نیازمند حرکت منسجم و روایت‌گری دقیق، آشنایی و به موقع برای مردم هستیم.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها به ویژه اصحاب رسانه برای کاهش تبعات و مشکلات بهره‌گیری کرد تا انسجام نخبگانی شکل گیرد، تمام تلاش و دغدغه ما این است این قدرت کانون اجتماعی مردم استان را در سطح ملی افزایش دهیم و مطالبه‌گری را نهادینه کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: نظام مسائل این استان با دقت و حساسیت احصا شده و هم اکنون نیز در حال اقدام است.

وی گفت: باید از ظرفیت طوایف، علما و روحانیون شیعه و سنی، تحصیلکردگان و نخبگان علمی برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده کرد.

شریفی گفت:در راستای برگزاری باشکوه انتخابات چهار کلید واژه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است مدنظر قرار گرفته و راهبرد و رویکرد اساسی و مهم ما در این رقابت بزرگ سیاسی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بصیر، فهیم و آگاه هستند باید وظیفه خدمت‌گذاری خود را در قبال آنان به بهترین مطلوب انجام دهیم.
دسته بندی: اجتماعی / سردبیر
تبلیغ

نظرات

User Avatar
  • محمدرضا کیانفر
  • در تاریخ : 21 اردیبهشت 1403 17:45

.

نسرین نیکنام خبرنگار پرسید: چگونه می‌توانیم بذر امید را بکاریم و رشد دهیم تا نخبگان از کشور مهاجرت نکنند؟

 

خانم نیکنام،

فقط لازم است جنابعالی از مخالفان انقلاب هم برای مناظره دعوت نمایید تا فضای آزاد ایجاد گردد زیرا دلیل مهاجرت اکثر نخبگان اعتراض به انحصارطلبی جمهوری اسلامی می‌باشد.

کوتاه نظر غافل از آن سرو بلند است، کین جامه به اندازه‌ی هر کس نبریدند.

زنهار مزن دست به دامان گروهی، کز حق ببریدند و به باطل گرویدند.

 

سرور گرامی،

تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:

1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.

2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.

با تشکر از توجه شما.

  • 0

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید