شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آسفالت ۹ روستا در ایرانشهر و بمپور

آسفالت ۹ روستا در ایرانشهر و بمپور

0
38
کد خبر: 72528
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ روستا در شهرستان‌های ایرانشهر و بمپور در قالب اجرای نهضت آسفالت با حجم ۸۰ هزار مترمربع آسفالت شدند.

به گزارش میار ؛ مجتبی بیک مداح روز دوشنبه اظهار کرد: این میزان اجرای آسفالت هم به لحاظ حجم و هم به لحاظ تعداد روستا بیش از مجموع میزان آسفالتی است که از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تا کنون در شهرستان ایرانشهر و بمپور اجرا شده است.

وی افزود: برای ادامه پروژه، پیمانکار تعیین شده و آماده است تا ۶۰ هزار متر مربع در هشت روستای دیگر اجرای آسفالت شود.

این مقام مسوول ادامه داد: با اجرای نهضت آسفالت، سطح بهسازی معابر روستاهای شهرستان ایرانشهر و بمپور، ۱۴۰ هزار مترمربع افزوده خواهد شد که این خود نوید بخش رونق تولید و اشتغال در منطقه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه طرح های هادی باعث توسعه محیط و کالبد روستاها در استان شده است، گفت: روستاهای ایرانشهر و بمپور که نهضت آسفالت در آن جریان دارد موجبات رضایت مندی مردم را فراهم ساخته و این تحول بی نظیر باعث بهبود زیست و کیفیت زندگی و زمینه ای برای جذب سایر خدمات و امکانات درروستاها شده است.

وی بیان کرد: راه، الفبای توسعه هست و همه تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر آن است تا با اجرای زیرساخت مناسب زمینه ساز توسعه روستایی منطقه شود.

بیک مداح ادامه داد : اجرای آسفالت در برخی از این روستاها از جمله چاه جمال، شهرزاد، رسول آباد، نوک آباد سرهنگ، دوراهی سد و کلینک اعظم خانی، یک تیر و دو نشان است چرا که در حاشیه و جوار شهر واقع شده اند و اجرای آسفالت می تواند ارزش و قابلیت روستاها را افزایش دهد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: طراحی، برنامه ریزی و تلاشها به گونه‌ای است که امید می رود تا پایان پاییز اجرای طرح نهضت آسفالت در معابر ایرانشهر و بمپور خاتمه یابد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید