یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » گاز به شبکه شهری خاش متصل شد

گاز به شبکه شهری خاش متصل شد

0
33
کد خبر: 72515
فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده و حمایت‌های دولت سیزدهم و در راستای تحقق وعده‌ای دیگر، مشعل گاز در منزل یک شهروند این شهرستان روشن شد.

به گزارش میار ؛ صاحب گل صالحی روز یکشنبه اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه امسال شعله گاز در پنج هزار و ۲۰۰ منزل شهروندان خاش روشن و سپس تا پایان سال بخشی دیگر از شهروندان این شهرستان و روستاهای تابعه از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین تا پایان امسال بیش از ۱۸ هزار خانوار خاشی از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار خاش ادامه داد: گازرسانی به شرکت سیمان خاش به عنوان یکی از صنایع مهم سیستان و بلوچستان پارسال انجام شده که اجرای کیفی و پرسرعت خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش و به مقصد کارخانه سیمان و شهر و روستاهای این شهرستان از خدمات مهم دولت سیزدهم به مردم این منطقه بوده است.

وی افزود: در افزون بر یک دهه گذشته کار شبکه گاز شهری در برخی مناطق خاش توسط پیمانکاران قبلی انجام شده که امیدواریم با همکاری شرکت گاز عملیات تست و وارد مدار کردن این شبکه‌ها نیز عملیاتی شود.

صالحی ادامه داد: در دولت سیزدهم پروژه‌های شاخصی در شهرستان خاش آغاز شده و یا به بهره برداری رسیده که نمونه‌های شاخص آن همین مباحث گازرسانی و افتتاح خط ریل و طرح‌های عمرانی در حوزه راه بوده است.

عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش هم گفت: لیست روستاهای بالای ۲۰ خانوار حوزه دهستان کارواندر، سنگان و کوه سفید بخش مرکزی خاش جهت گازرسانی به مراجع دست اندرکار استانی و کشوری ارسال شده است.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید