پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد

بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی زاهدان رفع تصرف شد

0
45
کد خبر: 72470
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی زاهدان در قالب اقدام مشترک یگان های حفاظت از اراضی ملی این اداره کل و  منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ حسینعلی کریمی روز سه شنبه اظهارکرد: این اقدام بامداد امروز با حمایت دستگاه قضایی و در راستای اجرای مصوبات کمیته صیانت از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در محدوده روستاهای منزل آب و لوچو زاهدان انجام شد.

وی ارزش رفع تصرف صورت گرفته را حدود ۲۰ میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی و مبارزه با پدیده زمین خواری اجرا شده است.

وی اظهار کرد: افرادیکه در داخل محدوده اراضی ملی و دولتی اقدام به خرید زمین با عناوین مختلف می‌کنند مراقب زمین‌خواران و افراد فرصت‌طلب باشند و قبل از هرگونه معامله از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

کریمی افزود: سامانه ۱۶۵۶ ارتباط مردمی با یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارش مردمی است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید