دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان با تعامل همه بخش‌ها صورت می‌گیرد

توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان با تعامل همه بخش‌ها صورت می‌گیرد

0
52
کد خبر: 72468
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه پیشرفت استان از طریق توسعه تعاونی‌ها در تمام بخش‌ها است و این موضوع توسط همه مسوولان با جدیت پیگیری شود.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی سیستان و بلوچستان با وی اظهارکرد: تلاش برای توسعه و پیشرفت استان مطلوب است اما باید بسیار دقت کنیم و مراقب باشیم که در این مسیر عدالت زیر پا گذاشته نشود.

وی تصریح کرد: در استان تعاونی‌های مختلفی در زمینه‌های مرزنشینان، صیادان، کامیون داران داریم و تعاونی‌های جدید به ویژه در حوزه‌های دانش‌آموزی باید راه‌اندازی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تشکیل تعاونی‌ها در زمینه هنرستان‌های کشاورزی و بکارگیری نوجوانان و جوانان محصل با فراهم کردن امکانات و اهدای زمین‌ در حوزه کشاورزی و صنعتی برای انجام فعالیت‌های تولیدی و درآمدزایی مورد توجه مسوولان باشد.

وی با اشاره به دلایل راه‌اندازی تعاونی‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان برای افزایش اشتغال و تولید تاکید کرد.

کرمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در زمینه‌های تجارت، فرآوری مواد معدنی، کشاورزی، شیلات، دامداری‌ و مرغداری‌ می‌توان تعاونی‌ها مختلف تشکیل داد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان بر توجه بیشتر به علم و دانش و فناوری های نوین تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ساماندهی بانوان فعال در عرصه صنایع دستی در قالب تعاونی‌ها نیز فرصت مناسبی است که باید اقدام شود.

وی بر تلاش و پیگیری جدی کارها تاکید کرد و افزود: در برخی موارد در بازدیدهای بعمل از شهرهای استان مشاهده می شود؛ بعضی از مسوولان فعالیت کمتری دارند بنابراین بایستی افزایش فعالیت و رفع مسائل و مشکلات شهرستان ها در دستورکار همه مسوولان قرار گیرد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید