سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » سرعت باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید

0
45
کد خبر: 72433
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۴ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز شنبه زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۲ هزار متر کاهش داد.

به گزارش میار ؛ محسن حیدری اظهارکرد: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۱۲۰۰ متر کاهش داد.

وی بیان کرد: همچنین غبار حاصل از توفان امروز منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۱۸۰۰ متر و ایستگاه خاش به ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا یکشنبه در شمال استان وزش باد شدید و گرد و خاک گاهی پیش بینی می شود و دوشنبه از شدت وزش باد کاسته شده و مجددا از سه شنبه وزش باد در شمال استان تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی سیستان و بلوچستان افزایش غبار و وزش باد نسبتاً شدید برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

حیدری تاکید کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و همچنین احتیاط در ترددهای جاده‌ای و از کار در ارتفاعات خودداری شود.

دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید