دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اجرای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان نیازمند نیروی انسانی است

اجرای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان نیازمند نیروی انسانی است

0
32
کد خبر: 72391
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون با سرعت و رشد خوبی همراه بوده اما برای توسعه بیشتر آن نیاز به نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر است.

به گزارش میار ؛ خلیل‌احمد سلامی افزود: پیرو قرارداد اداره کل راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونی های مسکن استان و واگذاری اراضی، شرکت های تعاونی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعداد سیزده هزار و ۴۳۴ واحد مسکونی را در دست ساخت دارند.

وی اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در اجرای این طرح وجود دارد، عدم وجود نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر است که می طلبد علاقمندان و صاحبان فن برای تسریع در روند ساخت مسکن برای مردم استان، وارد گود شوند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: بر این اساس طی فراخوانی از افراد ماهر و نیمه ماهر در حوزه صنعت ساختمان نظیر جوشکار، بنا، گچکار و دیگر شاخه های مرتبط خواسته شد تا برای همکاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه تا فرایند معرفی آنها به اتحادیه تعاونی های مسکن انجام شود.

سلامی تاکید کرد: افرادی که مهارتی ندارند هم می‌توانند به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان برای معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کنند.

وی گفت: این افراد بر اساس درخواست و علاقه خود آموزش های لازم در حوزه صنعت ساختمان را می‌گذرانند و پس از آن برای بکارگیری در طرح نهضت ملی مسکن معرفی خواهند شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طرح «نهضت ملی تولید و عرضه مسکن» یکی از مهم‌ترین اقدامات مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای رونق دادن به تولید مسکن در این استان است که از سال ۹۹ فرایند اجرایی آن با مشارکت شرکت های تعاونی فعال و خوشنام حوزه مسکن استان آغاز شده است.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید