سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس شهرستان نیمروز

پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس شهرستان نیمروز

0
41
کد خبر: 72364
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فرد شروری با سوابق متعددی از جرائم خشن که با قدرت نمایی با سلاح و ایجاد درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت ۹ شهروند شده بود در عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان نیمروز این استان دستگیر شد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه اظهارکرد: با انجام اقدامات و کار دقیق اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد شرور سابقه داری که در پرونده خود جرائم خشن و سلب آسایش عمومی را دارد اقدام به فعالیت های شرارت آمیز کرده که علاوه‌بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، آرامش اهالی منطقه را سلب و در یک درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت ۹ شهروند نیمروزی شده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم و با کار شبانه روزی و اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان نیمروز و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس اطلاعات در مرکز استان، در نهایت شرور سابقه دار در حین فرار از استان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نیمروز شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم دارای سابقه شرارت بوده، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت نمایی از مردم سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

شهرستان نیمروز از جمله پنج شهرستان حوزه سیستان در ۲۱۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید