چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افزایش پروازهای داخلی فرودگاه چابهار - کنارک

افزایش پروازهای داخلی فرودگاه چابهار - کنارک

0
31
کد خبر: 72331
مدیرعاملسازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تعداد پروازهای داخلی فرودگاه چابهار- کنارک با توجه به نیاز شهروندان توسط شرکت هواپیمایی ماهان افزایش پیدا کرد.

به گزارش میار ؛ امیر مقدم روز یکشنبه اظهارکرد: ایجاد شرایط خوب برای مسافران و بیشتر کردن سفر سبب شده تا با پیگیری‌های بعمل آمده با هواپیمایی ماهان، سرانجام پروازهای تهران به چابهار و برعکس و تهران به چابهار از مسیر زاهدان به صورت مستمر توسط هواپیمایی ماهان به برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی چابهار- کنارک اضافه شود.

وی بیان کرد: با تعاملات صورت گرفته و با توجه به نیاز مبرم به افزایش پروازهای چابهار، سه پرواز مستقیم از مقصد تهران به چابهار و برعکس و همچنین سه پرواز از مقصد زاهدان به چابهار و برعکس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار و در حال پیگیری جهت افزایش تعداد این پروازها هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: طبق برنامه پروازی ماهان، پروازهای رفت در مسیر تهران به چابهار روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه برقرار خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروازها از فرودگاه مهرآباد تهران- چابهار ساعت ۶ صبح، چابهار به زاهدان ساعت ۹، زاهدان - چابهار ساعت ۱۵:۳۰ و چابهار - مهرآباد ساعت ۱۷ انجام می‌شوند.

دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید