شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » عاملان قتل جوان سراوانی دستگیر شدند

عاملان قتل جوان سراوانی دستگیر شدند

0
35
کد خبر: 72210
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل جوان ۳۰ ساله سراوانی پس از هفت ماه زندگی مخفیانه در شهرستان سراوان و چابهار خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در آبان ماه سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات سطح شهر سراوان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس، مشخص شد مقتول که تبعه بیگانه بوده براثر تیرخوردگی به قتل رسیده که با انجام اقدامات تخصصی پلیسی ۵ متهم اصلی این پرونده پس از هفت ماه زندگی مخفیانه شناسایی و در عملیات‌هایی هماهنگ و منسجم در شهرستان‌های سراوان و چابهار در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس و روبه رو شدن با شواهد و ادله موجود به قتل با همدستی یکدیگر و با کلت کمری اعتراف که سلاح مورد استفاده در قتل نیز کشف و انگیزه و ارتکاب این جنایت را سرقت اعلام کردند.  

وی از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار جلیلیان اظهارداشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی که منجر به مجروحیت شهروند ایرانشهری و عامل آن متواری شده بود موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی تکمیلی مشخص شد شخصی به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به سمت شهروندی تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت عامل تیراندازی توسط ماموران انتظامی در مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی و هماهنگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک سلاح کلت کمری کشف و ضبط شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید