پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » بارش‌های رگباری و تداوم افزایش دما در سیستان وبلوچستان

بارش‌های رگباری و تداوم افزایش دما در سیستان وبلوچستان

0
36
کد خبر: 72198
رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: بارش‌های رگباری در جنوب و افزایش محسوس دما در شمال، مرکز و جنوب استان از امروز یکشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش میار ؛ علی ملاشاهی در خصوص آخرین وضعیت جوی هوا در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از امروز یکشنبه تا سه شنبه ۳۰ خردادماه در ارتفاعات مناطق جنوبی استان رخداد رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ به همراه برخورد صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا شنبه سوم تیر ماه نیز در مناطق شمالی و مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان افزایش محسوس دما رخ خواهد داد و احتمال رخداد دماهای حدود بیشینه مطلق بلند مدت وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در انجام فعالیت‌های کوهنوردی باید جوانب احتیاط را رعایت کرد، افزود: شهروندان از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و ترددهای مرزی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش محسوس دما علاوه‌بر خودداری از ترددهای غیرضروری در فضای باز به ویژه اواسط روز تا بعدظهر، باید در تأمین، توزیع و مصرف بهینه آب و برق مدیریت نیز مدیریت کرد.
دسته بندی: محیط زیست / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید