یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۶۴۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در خاش کشف شد

۶۴۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در خاش کشف شد

0
33
کد خبر: 72164
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف محموله ۶۴۰ کیلوگرمی تریاک و حشیش دپو شده در یک منزل مسکونی در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه اظهارداشت: در پی شناسایی و کسب اطلاعاتی مبنی بر دپو و نگهداری مواد مخدر در یک منزل مسکونی توسط قاچاقچیان در یکی از محلات خاش، در همین راستا تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و این شهرستان اقدامات تخصصی و ویژه خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تلاش گسترده میدانی و پایش محل دپوی محموله مواد افیونی، در نهایت در یک عملیات منسجم در بازرسی از منزل قاچاقچی موفق به کشف بیش‌از ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری متهم و معرفی او به مرجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد افیونی گفت: غیور مردان انتظامی استان با هوشیاری کامل در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید