یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اقدامات توسعه‌ای خوب در سیستان و بلوچستان

اقدامات توسعه‌ای خوب در سیستان و بلوچستان

0
25
کد خبر: 72149
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات توسعه ای خوبی در این استان در حال انجام است اما در برخی از موارد با کمبودهایی هم مواجه هستیم که با کار جهادی قابل برطرف شدن هستند.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فنوج اظهارداشت: کمبودهایی که در برخی از حوزه ها در سیستان و بلوچستان وجود دارد با کار میدانی، جهادی و هم‌افزایی؛ این کمبودها و کم‌کاری‌ها باید جبران شود.

وی بیان کرد: هشدارهای لازم به مدیران کم کار و خسته سیستان و بلوچستان داده شده و قطعاً تیم مدیریتی موجود جای چنین مدیرانی نیست و مسوولان باید شبانه روز تلاش کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تیم مدیریتی جدید در استان به ریاست استاندار به گونه‌ای طراحی شده که با تحرک و پویایی که در استان شکل گرفته همسو باشند.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در فنوج تاکید کرد: همه مسوولان، مدیران و روسای مجموعه‌ها بابت کمبودها و قصورهای موجود از مردم این شهرستان باید عذرخواهی و برای جبران کاستی‌ها و کمبودها تلاش کنند.

شریفی با بیان اینکه مردم فهیم فنوج الگوی وحدت عملی در حوزه‌های اجتماعی و مذهبی هستند افزود: باید با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت برداشتن گام‌های مثبت در راه خدمت به مردم تلاش کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان فنوج و معادن بی نظیری که دارد در بحث توسعه و اشتغال یک شهرستان غنی است که باید از این ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم و مسوولان همه با هم با اولویت بندی و هم افزایی در جهت تحقق سند آمایش و سند تحول شهرستان فنوج تلاش کنند که نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به وقایع سال گذشته اظهارداشت: مردمان شهرستان فنوج در دام دشمنان تفرقه افکن گرفتار نشدند و مثل دیگر مردمان استان نشان دادند که توانایی حل گره‌های ذهنی را دارند.

شریفی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان دارای مردمان خوب، قدرشناس، فهیم و بصیری است که فرق بین ادعا و عمل را تشخیص می‌دهند بنابراین باید از مرحله شعار عبور کرد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید