شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه ترمینال خارجی فرودگاه چابهار اختصاص یافت

۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه ترمینال خارجی فرودگاه چابهار اختصاص یافت

0
48
کد خبر: 72145
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهبود کیفیت ساختمان ترمینال خارجی فرودگاه چابهار در چارچوب تفاهم‌نامه راهبردی با فرمانداری منعقد شده که قسط مرحله اول آن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

به گزارش میار ؛ امیر مقدم روز دوشنبه اظهارداشت: برای نخستین بار با هدف رفاه مردم جنوب استان، در جابجایی حجاج گرامی بیت الله الحرام از مبدأ فرودگاه چابهار- کنارک، سازمان منطقه آزاد این هزینه را تقبل کرده است.

وی بیان کرد: تمامی پروازهای ورودی و خروجی به کشور عربستان جهت زیارت خانه خدا برای مردم شریف استان، قبلاً فقط از طریق فرودگاه زاهدان انجام می‌شد ولی برای اولین بار پرواز حجاج از مبدأ فرودگاه کنارک - چابهار انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منتطقه آزاد چابهار افزود: برای ایجاد بستر این اقدام مهم، توسعه و بهبود ساختمان ترمینال پروازهای خارجی در قالب تفاهم‌نامه راهبردی در دست اقدام است و تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان از طرف سازمان منطقه آزاد پرداخت شده است.

وی گفت: جهت تسریع در مراحل عملیاتی این طرح از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، حجاج برای انجام مناسک حج تمتع از این فرودگاه مستقیم عازم سرزمین وحی خواهند شد.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید