پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آغاز عملیات ساخت ۱۵ هزار نیروگاه خورشیدی در سیستان و بلوچستان

آغاز عملیات ساخت ۱۵ هزار نیروگاه خورشیدی در سیستان و بلوچستان

0
27
کد خبر: 72139
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات ساخت ۱۵ هزار نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات ویژه مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

مهدی عبادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جلسات اولیه بررسی ابعاد مختلف پروژه با حضور کنسرسیوم تخصصی شامل ۹ شرکت معتبر در این حوزه و همچنین بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی بیان کرد: با مساعدت شرکت توزیع برق و بانک رسالت به‌ عنوان متولی اعطای تسهیلات به مددجویان، ساخت این نیروگاه‌ها آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: با توجه‌ به توانمندی شرکت‌های ۹ گانه و عزم دستگاه‌های اجرایی همکار در این طرح در تلاشیم بتوانیم تا شهریورماه امسال بخش عمده‌ای از این نیروگاه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی نقش قرارگاه غدیر در حوزه سیستان را در واگذاری این نیروگاه‌ها قابل‌تقدیر دانست و افزود: امید داریم فرمانداران و مسوولان محلی نیز همانند گذشته در جهت پیشبرد اهداف بلند این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

عبادی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات پنل خورشیدی از ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان است، افزود: یکی از مزایای این طرح، خرید تضمینی برق تولیدی توسط "ساتبا" است که به مددجویان کمک می‌کند تا به درآمد پایدار برسند.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل‌ توجه این است که قرارداد خرید تضمینی به‌عنوان ضمانت وام این واحدها در نظر گرفته شده و عملا مددجو برای دریافت تسهیلات، نیاز به ضامن ندارد.

دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید