جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » حدود ۵۷۰۰ طرح در سیستان و بلوچستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند

حدود ۵۷۰۰ طرح در سیستان و بلوچستان تسهیلات اشتغال دریافت کردند

0
27
کد خبر: 72130
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، به تعداد پنج هزار و ۶۸۱ طرح در این استان پرداخت شده است.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش روز یکشنبه اظهارداشت: در راستای اشتغال دانش‌بنیان و صنایع خلاق در سراسر کشور و اولویت مناطق محروم، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از طریق بانک‌های عامل و از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، متقاضیان مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار اختصاص دهد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان تیرماه، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در استان باید پرونده متقاضیان تسهیلات تبصره ۱۶ را تعیین تکلیف کنند افزود: تاکنون پنج هزار و ۶۸۱ طرح از این محل، تسهیلات گرفتند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای پنج هزار و ۸۰۰ نفر از این طریق در استان شغل ایجاد شده است.

وی تسهیل در اخذ تضامین و وحدت رویه بین شعب و سرپرستی بانک های عامل را از مصوبات کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: با هم افزایی موجود امیدواریم همه منابع اعتباری ابلاغی در موعد مقرر در استان جذب و صرف رونق و توسعه اشتغال شود.

آرامش اظهار داشت: همچنین با تاکید معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل کم کار، از طریق رسانه ها به مردم معرفی می شوند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید