سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری عاملان قتل جوان چابهاری

دستگیری عاملان قتل جوان چابهاری

0
49
کد خبر: 72110
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل شهروند چابهاری در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۱۸ ساله با سلاح کمری در یکی از محلات شهرستان چابهار و متواری شدن قاتل و همدستش، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی های دقیق پرونده و اقدامات پلیسی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات و اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل به همراه همدستش را در یکی از محلات شهرستان چابهار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر که انگیزه ارتکاب به قتل را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید