پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قرارداد اخذ سند تک برگی ۲۶۵۱ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان منعقد شد

قرارداد اخذ سند تک برگی ۲۶۵۱ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان منعقد شد

0
56
کد خبر: 72025
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد اخذ سند تک برگی(کاداستر) ۲ هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی ملی این استان طی سه سال اخیر با پیمانکاران منعقد شد.

به گزارش میار ؛ حسینعلی کریمی روز سه شنبه با بیان اینکه بیشترین قراردادهای این مدت با یک‌هزار و ۶۰۰ هکتار به سال ۱۴۰۱ اختصاص دارد، افزود: کاداستر مجموعه‌ای از اطلاعات دقیق و طبقه‌بندی شده و به روز از اراضی موجود است که محدوده‌های مالکیت اشخاص را به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط با هر ملک ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود، همچنین با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های این اداره کل سند مالکیت ۹ هزار و ۷۷۰ هکتار از اراضی استان طی سه سال اخیر با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به نام دولت اخذ شد.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید