شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » چاه ژرف شماره سه شهرستان نیمروز آغاز به کار کرد

چاه ژرف شماره سه شهرستان نیمروز آغاز به کار کرد

0
42
کد خبر: 71972
مدیرعامل آب و فاضلاب منطقه سیستان گفت: دستگاه آب‌شیرین‌کن چاه ژرف شماره سه شهرستان نیمروز نصب و روند شیرین‌سازی آغاز شد.

به گزارش میار ؛ امید حسینی روز چهارشنبه اظهارداشت: بر اساس نتیجه آزمایش‌ها، خروجی آب چاه ژرف ادیمی پس از تصفیه با استانداردها مطابقت دارد و با توجه‌ به تکمیل آب‌شیرین‌کن چاه ژرف سوم واقع در شهر ادیمی و آمادگی برای تزریق آب چاه پس از تصفیه به شبکه آب آشامیدنی منطقه آغاز شده است.

وی ادامه داد: دستگاه آب‌شیرین‌کن این چاه پس از وقفه‌ای مجدد نصب و روند شیرین‌سازی آب آغاز شده تا چاه شماره سه در شهرستان نیمروز وارد مدار مصرف آب آشامیدنی شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب منطقه سیستان گفت: آبفا سیستان به منظور تنویر افکار عمومی، آرامش فکری مردم سیستان و به جهت رفع شبهات مطروحه در فضای مجازی مبنی بر وجود عناصر سنگین در آب چاه ژرف، اقدام به ارسال نمونه تصفیه شده آب چاه ژرف با وجود آزمایش‌های گذشته و اطمینان از سلامت آب به آزمایشگاه معتمد استان کرده است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در خصوص سلامت آب چاه ژرف ادیمی، نتایج آزمایش‌های مذکور با استانداردها مطابقت دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در این‌خصوص وجود ندارد.
حسینی خاطرنشان کرد: به جهت رد شایعات و آرامش خاطر مردم نتایج آزمایش‌ها نیز منتشر می‌شود.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید