پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » مدیری که توانایی کار ندارد، عرصه را برای جایگزینی و فعالیت افراد توانمند ترک کند

مدیری که توانایی کار ندارد، عرصه را برای جایگزینی و فعالیت افراد توانمند ترک کند

0
39
کد خبر: 71858
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر مدیری توانایی کار ندارد، عرصه را برای جایگزینی و فعالیت افراد توانمند ترک کند، گفت: تیم بازرسی از سوی استانداری بر نحوه عملکرد مسوولان بدون هیچ چشم پوشی نظارت و مدیران را بابت ترک فعل‌ و مشکلات به وجود آمده ارزیابی خواهند کرد.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نیمروز خطاب به فرمانداران، مسوولان و مدیران اظهارداشت: برخی از مشکلات و مسائل با یک تدبیر بدیهی و ساده حل خواهد شد و اگر مساله‌ای حل نشد جهت حل و رسیدگی به مسوولان استانی اطلاع دهید.

وی بیان کرد: در مورد کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی که در سیستان و بلوچستان صورت گرفته از مردم شریف و نجیب استان عذرخواهی می‌کنم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اطلاع رسانی شفاف و پاسخگویی به مردم افزود: باید گزارش اقدامات صورت گرفته و دلایل عدم انجام برخی از کارها به مردم اطلاع داده شود.

وی اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان ما نه در مقام شعار و بلکه در واقعیت نجیب، صبور، فهیم و با بصیرت هستند.

شریفی با اشاره به مشکلات آبی به وجود آمده در هفته اخیر در منطقه سیستان تاکید کرد: قابل پذیرش نیست که برخی از مسوولان با بی تدبیری و بی مسوولیتی مشکلات مردم را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: مدیران بخش آب حوزه سیستان نسبت به مشکلات آبی پیش آمده در چند روز اخیر باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در بحران آب آشامیدنی اخیر ما شاهد بحران تصمیم‌گیری و مدیریتی بودیم و متاسفانه در بخش‌هایی از مدیریت‌های استان شاهد بحران در حوزه‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری هستیم.
وی از اقشار مختلف مردم خواست تا در فرآیند خدمت رسانی؛ به مسوولان و خادمان مردم کمک کنند.

شریفی با اشاره به تفاوت بین نقد خیرخواهانه و تخریب افزود: اگر می‌خواهیم مساله‌ای حل شود، باید مساله در فضای آرام و منطقی و گفت‌وگوی دو طرفه مطرح شود، مطمنا مساله در فضای هیجانی حل نخواهد شد.

وی با اشاره به فرهنگ اشتغال و مشاغل کاذب در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ کار در استان به شدت آسیب دیده، ولی هم‌اینک فصل جدیدی از کار و تلاش شروع شده بنابراین از اقشار مختلف مردم می‌خواهم در زمینه راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید