یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » زمین برای ساخت بیش‌از ۱۲ هزار واحد ویلایی در سیستان و بلوچستان تامین شد

زمین برای ساخت بیش‌از ۱۲ هزار واحد ویلایی در سیستان و بلوچستان تامین شد

0
31
کد خبر: 71835
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۱۲ هزار و ۵۳۲ واحد ویلایی (انفرادی و گروهی) طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل تامین شده و همچنان این روند با قوت ادامه دارد.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری با بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای ویلایی در شهرهای واجد شرایط است، اظهارداشت: با توجه به اینکه سرعت بالای ساخت،کاهش هزینه‌های ساخت واحد مسکونی و تعدیل قیمت مسکن از مزایای خانه‌های ویلایی بشمار می‌رود واحدهای ویلایی استان بسته به شهرها و طرح‌های مختلف در حال اخذ پروانه و اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در حال حاضر در اکثر شهرهای سیستان و بلوچستان زمین تامین و به متقاضیان جهت ساخت مسکن ویلایی واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تحویل زمین برای ساخت مسکن ویلایی را از جمله اقدامات مهم این استان در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح نهضت ملی تاکنون جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه متقاضیان واحدهای خود مالک نیز می‌توانند به میزانی که درخواست دارند پروانه ساخت بگیرند و از ظرفیت تسهیلات جهش تولید مسکن استفاده کنند، گفت: در بحث خودمالکی داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی ملاک عمل است.

اکبری تصریح کرد: تسهیلات مربوط به واحدهای خودمالک مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن نیاز به سپرده‌گذاری و انتظار ندارد.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید