جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » دادسرای نظامی به حادثه شهرستان فنوج ورود کرد

دادسرای نظامی به حادثه شهرستان فنوج ورود کرد

0
41
کد خبر: 71832
روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی ۲ موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش میار ؛ در اطلاعیه روابط عمومی سازمان قضایی آمده است: در پی این حادثه و به محض اطلاع از این حادثه و وصول گزارش، در دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر پرونده تشکیل و معاون دادستان نظامی استان به محل اعزام و ضمن شروع به انجام تحقیقات میدانی شواهد و ادله استحصال که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: پس از بررسی ابعاد این مساله نتیجه به اطلاع مردم شریف سیستان و بلوچستان خواهد رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز شامگاه سه‌شنبه از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای بررسی حادثه تصادف فوتی ۲ موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

وی با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید