شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » گروگان ۱۳ ساله در هیرمند نجات یافت

گروگان ۱۳ ساله در هیرمند نجات یافت

0
101
کد خبر: 71765
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس عامل اصلی ربودن نوجوان ۱۳ ساله در شهرستان هیرمند دستگیر و فرد ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشت.

به گزارش میار ؛ سردار "دوستعلی جلیلیان" روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ربودن فردی در شهرستان هیرمند بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران زبده پلیس مبارزه با جرایم جنایی با حضور در محل ربایش در بررسی های اولیه دریافتند، عاملان این ارتکاب خشن جوانی ۱۳ ساله را ربوده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستام گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان هیرمند و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در کمتر از۲ساعت از زمان گزارش گروگان گیری ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن رهایی گروگان یکی از آدم ربایان را دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه گروگان صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت خاطر نشان کرد: علت و انگیزه این اقدام خشن اختلافات مالی قبلی آدم ربایان با شاکی بوده و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید