جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زابل اجرا شد

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زابل اجرا شد

0
40
کد خبر: 71697
نتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴۶ سارق و کشف ۶۸ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان اظهار داشت: طرح اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زابل به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح 46 سارق سابقه‌دار را با 68 فقره انواع سرقت شامل 24 فقره سرقت اماکن خصوصی، 23 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و 21 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجاری این طرح 7 قبضه سلاح غیرمجاز و 107 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 55 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و 148 خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

رهایی گروگان 16 ساله در چابهار

سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در فروردین‌ماه سال جاری در چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد انگیزه این گروگانگیری اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده بوده و با توجه به حساسیت موضوع و اولویت قراردادن جان دختر ربوده شده، تلاش گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کردند که با انجام اقدامات فنی و پلیسی، هویت ربایندگان و محل اختفای آنان شناسایی شد و در نهایت گروگانگیران که عرصه را برخود تنگ دیده بودند متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: در ادامه عملیات گروگان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت و دستگیری عاملان این پرونده آدم‌ربایی با توجه به سرنخ‌های به دست آمد در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری قاتل مسلح فراری در هیرمند

سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در شهرستان هیرمند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی، متهم را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس موفق شدند قاتل را کمتر از یک هفته در شهرستان هیرمند دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از مخفیگاه متهم کشف کنند.

دستگیری قاتل در زاهدان

سرهنگ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به دنبال اطلاع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر زاهدان و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت قاتل را شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را پس از مدتی متواری بودن در یکی از محلات شهر زاهدان دستگیر کردند. انگیزه قاتل از وقوع قتل اختلاف خانوادگی بوده است.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید