چهارشنبه، 2 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تلفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان ۴۳ درصد کاهش داشته است

تلفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان ۴۳ درصد کاهش داشته است

0
114
کد خبر: 71681
مدیرهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از کاهش ۴۳درصدی تلفات جاده‌ای ناشی از سوانح رانندگی در ایام اجرای طرح نوروزی در حوزه زیر پوشش این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد روز شنبه اظهارداشت: با وجود افزایش ۴۱ درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان شاهد کاهش ۴۳ درصدی در تعداد تلفات انسانی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای طرح تاکنون کل تصادفات کاهش ۱۵ درصدی و تعداد تصادفات فوتی سر صحنه ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کاهش با همکاری و تلاش عوامل راهداری و دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای انجام شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش فرهنگ رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز مسیرهای ارتباطی استان امیداورم این روند کاهشی آمار تصادفات در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

وی سرعت،سبقت غیرمجاز و واژگونی را سه عامل مهم تصادفات در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و یافزود: با توجه به تعداد کم بزرگراه‌ها در استان و دو طرفه بودن بیشتر مسیرهای ارتباطی استان، نیازمند توجه و ملاحظه بیشتر کاربران جاده‌ای به مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمن راندن رانندگان در جاده‌های استان هستیم.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید