شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افزایش ۴۱ درصدی تردد جاده‌ای نوروزی در سیستان و بلوچستان

افزایش ۴۱ درصدی تردد جاده‌ای نوروزی در سیستان و بلوچستان

0
32
کد خبر: 71680
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۹۸ تردد انواع وسائط‌ نقلیه‌ از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون در محدوده زیر پوشش این اداره‌کل به ثبت رسیده که رشد ۴۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش میار ؛ ایوب کرد روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت ترددهای نوروزی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۴۸ دستگاه تردد شمار ثبت شده اظهارداشت: محور زاهدان - خاش و خاش - زاهدان پرترددترین محورها را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان ۱۵ فروردین سالجاری ۱۱۷ هزار و ۲۳۲ تردد ورودی به حوزه شمال استان و ۱۲۲هزار و ۹۸ میزان تردد خروجی انواع وسائط‌ نقلیه‌ از حوزه شمال استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات رسانی مستمر تیم‌های راهداری در کنار سایر نیروهای امدادی در طول راه‌های استان، ادامه داد: ۳۰۳ نیروی راهداری در قالب ۹۶ تیم راهداری در طرح راهداری نوروزی در استان فعالیت داشتند.

وی یادآورشد: هموطنان قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها می توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای تماس حاصل کنند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید