یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

0
59
کد خبر: 71663
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هشت سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی اعضای یک باند مسلح و حرفه ای قاچاق مواد افیونی، که قصد قاچاق و انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان‌های سیب و سوران، هیرمند به مناطق مرکزی کشور داشتند را شناسایی کردند.

وی با اشاره به رصد لحظه‌ای تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی، افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، هشت سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل و دپوی آنان در مناطق کوهستانی یک تن و ۳۸۱ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیری فشنگ مربوطه و هفت دستگاه خودرو سواری کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید