پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۷۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان پلیس سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

۷۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان پلیس سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

0
52
کد خبر: 71602
نتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت فرمانده کل فراجا، تعداد ۷۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر به منظور تقویت ناوگان گشت خودرویی به انتظامی این استان اختصاص یافت.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در حاشیه آئین الحاق خودروهای جدید به ناوگان گشت انتظامی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آغازین روزهای تعطیلات نوروزی که با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر حرفه ای شروع کردیم با هدف حضور گسترده و ملموس در سطح استان، امروز ۷۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر به انتظامی این استان اختصاص یافت.

وی افزود: با احصاء اولویت ها به تمامی یگان ها و رده های انتظامی سیستان و بلوچستان خودرو اختصاص داده شد و در این لحظه شروع بکار خواهند کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اختصاص این ۷۰ دستگاه بزودی ۲۰ دستگاه دیگر نیز به ناوگان انتظامی اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: با هدف ارتقاء مولفه های امنیتی سیستان و بلوچستان و احساس امنیت در شهروندان و هموطنان بویژه میهمانان و مسافرانی که به این استان سفر داشته‌اند، این گام بلند رو به جلو برداشته شده است.

سردار جلیلیان گفت: ضمن اینکه همکاران در آماده باش کامل قرار دارند با استفاده از تمام توان نیروی انسانی و لجستیکی، امکانات و مقدورات در خدمت مردم خواهند بود.

وی اظهارداشت: محورهای مواصلاتی توسط یگان های تکاوری به اتفاق پلیس راه پوشش امنیتی و ترافیکی داده می شود، ضمن اینکه تذکر هم داده شد، وسیله نقلیه‌ای که مرتکب تخلف و جرائم حادثه ساز شوند، تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سطح شهرها و محلات با رویکرد امنیت محله محور، یگان‌های امداد به اتفاق پلیس راهور اقدام فعال و چشمگیر خواهند داشت، خاطرنشان کرد: افرادیکه در حوزه سرقت و شرارت دستگیر می‌شوند، طی هماهنگی با مراجع قضایی قطعا تا پایان تعطیلات بازداشت و برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت.

دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید