دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از مسافران نوروزی در ایرانشهر آماده شده است

۲۰۰ کلاس برای میزبانی از مسافران نوروزی در ایرانشهر آماده شده است

0
76
کد خبر: 71571
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر از آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۲۰۰ کلاس در این شهرستان برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

به گزارش میار ؛ مهرداد جهاندیده روز سه‌شنبه اظهارداشت: شهرستان ایرانشهر بدلیل دارا بودن جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی همواره مورد توجه مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای راهنمایی، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه عوامل اجرائی برای تکریم میهمانان نوروزی در ایرانشهر تلاش خواهند کرد و بر این اساس، ۲۰۰ کلاس در سطح مدارس برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: ستاد تسهیلات سفر این شهرستان به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم برای آماده سازی و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد که خوشبختانه با همت و هم‌افزایی موجود دستگاه‌ها و اعضای ستاد، امیدواریم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.

وی افزود: بایستی تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی جدی داشته باشند.

جهاندیده یادآور شد: طبعا برخورد خوب در مراکز اسکان و بویژه در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان دیار فرهنگ و ادب سیستان و بلوچستان ایجاد کند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید