دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » عاملان تیراندازی در زابل دستگیر شدند

عاملان تیراندازی در زابل دستگیر شدند

0
53
کد خبر: 71520
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ۲ شهروند در کمتر از هشت ساعت در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار "دوستعلی جلیلیان" اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان های زابل که موجب مجروحیت ۲ شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد که ۲ شهروند بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری از ناحیه پا مجروح و به مرکز درمانی در شهرستان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که چند نفر به علت اختلافات قبلی با سلاح شکاری به سمت این افراد تیراندازی و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس،۲ نفر از ضاربان اصلی این حادثه در کمتر از هشت ساعت شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجار شکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید