دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به ۵۶ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به ۵۶ درصد رسید

0
50
کد خبر: 71492
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری روز یکشنبه با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۹ هزار و ۳۸۷ نفر کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان که ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد در حال ساخت،۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف و همچنین ۹ هزار و ۷۸۲ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۳۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهار ساله خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند که با همکاری بسیار مطلوب بانک مسکن تاکنون ۸۰۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ندارد.

اکبری افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه‌بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال ۳۱ هزار نفر فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می‌شود، تصریح کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تلاش ها در این استان بر این است که پروژه‌ های این طرح از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید