چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » مصوبات سفر مسوولان در حوزه آب سیستان و بلوچستان به طور جد پیگیری شود

مصوبات سفر مسوولان در حوزه آب سیستان و بلوچستان به طور جد پیگیری شود

0
39
کد خبر: 71486
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان استانی باید با جدیت پیگیر مصوبات سفرهای مسوولان کشوری در حوزه منابع آب این استان باشند و در جهت حل مشکلات پیش رو مکاتبات لازم و پیگیری‌های ویژه را انجام دهند.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مسائل مربوط به منابع آب در سطح استان با جدیت و به صورت ویژه پیگیری شود.

وی بیان کرد: مسوولان سیستان و بلوچستان باید به طور شبانه روز در جهت تحقق اهداف و توسعه همه جانبه این استان تلاش کنند و در این راه هیچگاه نباید نا امید شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به منابع آب موجود در سطح استان بر برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌های آبی این منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم عدم وابستگی آب زاهدان به منطقه سیستان و عملیاتی شدن پروژه‌های آبرسانی در مرکز و مناطق مختلف سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

کرمی با تاکید بر داشتن اراده قوی در حل مشکلات سیستان و بلوچستان افزود: مسوولان باید بر عملکرد زیر مجموعه‌های خود نظارت داشته و تنها به گزارش‌های ارسالی اکتفا نکنند و خود حضور میدانی داشته و طرح‌ها را بررسی کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت منابع آبی، پروژه‌ چاه‌های ژرف، لایروبی رودخانه‌ها و آخرین وضعیت سدهای سیستان و بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید