جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » زیرساخت‌های تولید انرژی در استان باید تقویت شود

زیرساخت‌های تولید انرژی در استان باید تقویت شود

0
53
کد خبر: 71255
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت‌های تولید انرژی و استفاده از مواهب طبیعی در استان باید تقویت شود و در این منطقه به‌ عنوان سرزمین آفتاب هر خانه یک نیروگاه باشد.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز سه‌شنبه در نشست با مدیران اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خوشبختانه کارهای خوبی در حوزه اشتغال در این استان انجام‌شده است اما باید به اشتغال پایدار منجر شود.

وی افزود: سیستان‌ و بلوچستان استانی ثروتمند است و معادنی که در این منطقه وجود دارد، بی‌نظیر هست بنابراین باید صنایع تبدیلی ایجاد و از خام فروشی جلوگیری شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ثروتی که در این منطقه وجود دارد، باید مشکلات استان را برطرف کند و معادن مختلفی که در این خطه وجود دارد می‌تواند چهره استان را تغییر دهد.

وی بیان کرد: باید واحدهای تولیدی و تعاونی‌های محلی کالا تولید کنند و در مرحله بعدی این کالاها را از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان صادر کنیم.

کرمی اظهارداشت: ضرورت دارد شرکت‌های دانش بنیان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم چرا که علم؛ نوآوری و خلاقیت می‌آورد که این مصداق تولید ثروت است.

وی با بیان اینکه هر روز باید یک قدم به سمت جلو برویم، تأکید کرد: گزارشات باید کف میدان دیده شود و صرفا در قالب ارائه گزارش‌های نوشتاری نباشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید اراده خود را قوی کنیم و محکم گام برداریم چراکه امروز دشمن بدنبال این است که مردم را نسبت‌ به آینده مأیوس کرده و اراده‌ ما را سست کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد باید مردمی شود و سرمایه‌گذاران و تعاونی‌ها پای کار بیایند و کارشان نیز توسط دولت تسهیل شود افزود: نظارت اهمیت فراوانی دارد بنابراین باید بر کار پیمانکاران بسیار حساس باشیم چرا که این کنترل و نظارت عین دلسوزی برای مردم است.

کرمی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بزرگی دارد و به فضل الهی آینده این استان پهناور بسیار روشن است.

وی بیان کرد: مردم باید در مواهب سیستان و بلوچستان شریک باشند از اینرو، کارگر و نیروی کار مورد نیاز در طرحهای عمرانی نیز باید از همین استان تأمین شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها بر اساس ظرفیت های موجود در استان باید تقویت شود و در راستای استفاده از موهبت های خدادادی، این سرزمین به‌عنوان سرزمین آفتاب باید هر خانه یک نیروگاه باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید اوضاع را تغییر دهیم تصریح کرد: در راستای ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری، باغ شهرها باید ایجاد شود و طرح آن نیز در حال تدوین است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید