شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » فعالیت دو گرمخانه در زاهدان برای اسکان کارتن خواب‌ها

فعالیت دو گرمخانه در زاهدان برای اسکان کارتن خواب‌ها

0
56
کد خبر: 71243
دادیار حقوق عامه دادگاه عمومی و انقلاب زاهدان از جمع‌آوری و انتقال معتادان متجاهر و کارتن‌خواب به گرمخانه‌های زاهدان خبر داد.

به گزارش میار ؛ احمد زاده شامگاه یکشنبه در بازدید از گرمخانه های شهرداری زاهدان افزود: در چند روز گذشته با توجه به کاهش شدید دما کارتن خواب ها در گرم خانه ها اسکان داده شدند .

احمدزاده بیان کرد: پس از بررسی وضعیت جوی و پیش‌بینی کاهش محسوس هوا در مرکز استان، موضوع رسیدگی به وضعیت اسکان کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا دو گرمخانه در زاهدان به قید فوریت فعال شد.

دادیار حقوق عامه دادگاه عمومی و انقلاب زاهدان افزود: به دلیل اینکه برخی از این افراد از وجود چنین گرمخانه‌هایی بی‌اطلاع بودند و یا امکان رساندن خود به این مکان را نداشتند، کار جمع‌آوری آنها از سطح شهر توسط شهرداری و نظارت نیروی انتظامی آغاز شد.

وی افزود: این افراد در این مکان‌ها ضمن استفاده از محیط گرم برای استراحت، غذای گرم و شرایط استحمام و نظافت و تست‌های بهداشتی آنها نیز برایشان مهیاست.

احمدزاده افزود: حفظ کرامت انسانی و سلامت همه شهروندان جزو وظایف ذاتی و اخلاقی است و از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این افراد از طریق سامانه 137 شهرداری موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به انتقال آنها به گرمخانه‌ها اقدام شود.

دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید