دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » واریز وجه بیش‌از ۱۲ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

واریز وجه بیش‌از ۱۲ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

0
48
کد خبر: 71220
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۶۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل واریز وجه اولیه را انجام داده‌اند.

به گزارش میار ؛ ابوالفضل مهدیار روز شنبه اظهارداشت: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش‌از ۱۲۸ هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن در استان نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۷۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن طرح کلان، بزرگ و خاص در دولت سیزدهم است، افزود: همچنین تاکنون ۲۸ هزار و ۵۸۸ نفر از متقاضیان این طرح در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل تایید نهایی شده‌اند که ۱۲ هزار و ۸۶۶ متقاضی واریز وجه اولیه را انجام داده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن استان یک طرح تحول آفرین است که بی‌تردید زمینه ساز رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهد شد، گفت: اجرای این طرح مهم ملی در حوزه زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد اشتغال حدود ۱۰ هزار نفر را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: زمین موردنیاز در همه شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

مهدیار از اخذ پروانه ساختمانی برای ساخت بیش‌از بر هشت هزار و ۵۶۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: هم‌اینک ۹ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی این طرح مهم ملی در حوزه شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل در مرحله فونداسیون، چهار هزار و ۵۹۱ واحد در مرحله اسکلت و سقف، سه هزار و ۴۳۳ واحد در مرحله سفت کاری و یک‌هزار و ۸۷۳ واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی توجه به کیفیت بالای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و سرعت بخشی به اجرای آن و همچنین واگذاری زمین به صورت ویلایی به متقاضیان را از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی شمال استان ذکر کرد.

دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید