سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » حدود هشت هزار تخلف اقتصادی در سامانه ۱۲۴ صمت سیستان و بلوچستان ثبت شده است

حدود هشت هزار تخلف اقتصادی در سامانه ۱۲۴ صمت سیستان و بلوچستان ثبت شده است

0
71
کد خبر: 71126
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و ۹۲۰ مورد تخلف اقتصادی در این استان از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش میار ؛ ایرج حسن‌پور روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان، اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، پاسخگویی به بیش‌از ۱۷ هزار و ۸۷۹ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ (مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان) انجام شده است.

وی ادامه داد: بیشترین گزارشات اخذ شده از طریق این مرکز مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی و خوراکی، روغن و عدم رعایت ساعات کار نانوایی‌ها و توزیع گاز مایع بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یک‌هزار و ۶۴۴ مراجعه حضوری مردمی به این مرکز انجام شده که تمامی گزارش‌ها و درخواست‌ها به کارشناسان مربوطه در بخش‌های مختلف تولید، تجارت و بازرسی و نظارت، جهت رسیدگی به کارشناسان مربوطه ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد «مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت» در وزارت صمت ارتقا، سلامت اجتماعی، از بین بردن فاصله بین مردم و مسوولان، کاهش نارضایتی عمومی، تسهیل امورات مردم و برخورداری دولت از حمایت مردمی در تصمیم گیری‌ها بوده است.

حسن‌پور تصریح کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه‌های مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخش‌های تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید