دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » 8 قبضه سلاح جنگی در ایرانشهر کشف شد

8 قبضه سلاح جنگی در ایرانشهر کشف شد

0
54
کد خبر: 71068
فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف ۸ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ حسن کیخا در ایرانشهر، اظهار داشت: در راستای افزایش سطح امنیت و جلوگیری از بروز جرایم در نقاط مختلف ایرانشهر در چند روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی قضایی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف 6 قبضه سلاح کلاشینکف و 2 قبضه سلاح کلت کمری در مجموع 8 سلاح به همراه مقادیری مهمات جنگی و دستگیری دو نفر در این خصوص شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای این طرح با پاکسازی مناطق آلوده 15 خرده‌فروش مواد مخدر و 18 معتاد دستگیر و مقادیر مواد مخدر از این افراد کشف شد.

کیخا با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌های مسلحانه و ناامنی در جامعه همچنین خطراتی که بکارگیری این سلاح‌ها در برخی مراسمات دارد، خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار داریم در صورت اطلاع از هر گونه اقدام در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید