چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » اخذ سند تک برگی برای ۹۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک

اخذ سند تک برگی برای ۹۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک

0
69
کد خبر: 71062
رییس اداره راه و شهرسازی زهک در شمال سیستان و بلوچستان از اخذ سند تک برگ برای بیش‌از ۹۶ هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده و حریم این شهرستان بنام دولت در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش میار ؛ مرتضی باغبانی اظهارداشت: اخذ اسناد تک‌ برگی در این حجم طی این بازه زمانی کم‌ نظیر بوده است.

وی بیان کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است.

رییس اداره راه و شهرسازی زهک با قدرانی از تعامل سازنده اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان تصریح کرد: صدورسند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌شود قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام‌های لازم از ادارات و دستگاه های مربوطه اخذ کنند، تاکید کرد: این اداره همگام با سیاست‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان با هر گونه تعدی به اراضی دولتی به شدت مقابله می‌کند و با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم را علیه افرادی که اراضی دولتی را به نفع خود مصادره می‌کنند، انجام می‌دهد.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید