دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » واگذاری ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در کشور

واگذاری ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در کشور

0
62
کد خبر: 71047
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی پارسال تحویل مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور شد و تلاش ما برای بهبود و ارتقا در این بخش همچنان ادامه دارد.

به گزارش میار ؛ علی محمد قادری روز دوشنبه در نشست شورای اداری بهزیستی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهارداشت: با توجه به کم برخوردار بودن سیستان و بلوچستان، تخصیص اعتبارات مسکن استان از سوی سازمان بهزیستی بصورت صد در صد خواهد بود، اگرچه گرمای وجود و اخلاص مردم شریف این خطه بسیار ملموس تر از ابعاد محرومیت آن است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی سازمان بهزیستی کشور به ازای تمامی سرپرستان خانوارهای دارای ۲ معلول فاقد و متقاضی مسکن دارای زمین در سیستان و بلوچستان، مبلغ ۲ میلیارد ریال در حوزه شهری و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تخصیص داده خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با قدردانی از خدمات کارکنان بهزیستی سیستان و بلوچستان،‌ گفت: هم‌افزایی و همکاری کارکنان در راستای توسعه، باید راهبرد اصلی استان باشد و ضمن اداره امور متداول باید شاهد ایجاد تحول در خدمات شد.

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته بیش‌از ۲۰۰ دستورالعمل اجرایی در سازمان بهزیستی غربالگری و اصلاح شده و همچنین بومی سازی برنامه‌های سازمان با نظر استانها و ایجاد مدل‌های خدماتی بصورت استان محور در دستور کار قرار دارد.

قادری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص جهادی و انقلابی با نگاه غیرانتفاعی، در همه امور بهزیستی راهکار مناسبی است که سازمان را به رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نزدیک خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم ارتباطات میان بخشی در تمام سطوح مدیریتی بیان کرد: ارتباط میان بهزیستی و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی تنگاتنگ بوده و با نظر مساعد مجلس شوررای اسلامی، برای نخستین بار در ۱۵ سال گذشته ردیف بودجه برای اورژانس اجتماعی تخصیص داده شده است.

دسته بندی: اجتماعی / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید