یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » ثبت بارندگی در ۱۲ ایستگاه سیستان و بلوچستان

ثبت بارندگی در ۱۲ ایستگاه سیستان و بلوچستان

0
80
کد خبر: 70997
رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: طی شبانه روز گذشته از۱۲ ایستگاه هواشناسی این استان گزارش بارندگی ثبت شده است.

به گزارش میار ؛ علی ملاشاهی اظهارداشت: میزان باران در زاهدان۰.۷ میلی‌متر، پلیس راه۰.۶، خیرآباد بالا یک، توکل آباد شورک زاهدان ۱.۸، کهیر سه، چابهار ۲.۶، تیس سه، عورکی یک، بان سنت۳.۵، بهشت آباد بمپور ۰.۵ و در بمپور ۰.۲ میلی متر گزارش شده است.

وی بیان کرد: سامانه بارشی از بعدظهر روز گذشته به تدریج وارد سیستان و بلوچستان شد و تا شامگاه امشب (یکشنبه) رگبار پراکنده باران و رعد و برق، باد شدید لحظه‌ای در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات مناطق سردسیری مرکزی احتمال بارش برف و پدیده مه وجود دارد.

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: کاهش دما بویژه در نیمه شمالی استان تا اواخر هفته ماندگار خواهد بود.

وی اظهارداشت: برای امروز روی دریا و سواحل جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش تندباد و افزایش ارتفاع موج پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: منع شنا و تفریحات دریایی برای امروز و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط تمامی فعالان دریایی توصیه می‌شود.

دسته بندی: محیط زیست / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید