سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیش از ۸۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان شناسایی و جمع آوری شد

بیش از ۸۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان شناسایی و جمع آوری شد

0
58
کد خبر: 70975
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از شناسایی و جمع‌آوری ۸۵ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز ضمن تضییع حقوق مشترکان، منجر به تحمیل هزینه‌های بالا در تأمین و توزیع آب شرب در شبکه‌های شهری و روستایی می‌شود.

به گزارش میار "مرتضی نورا" با اعلام این خبر اظهار کرد: اکیپ تخلفات امور آبفای شهرستان زاهدان در بازدید از منطقه کلاته کامبوزیا و انتهای خیابان باقری شهر زاهدان موفق به شناسایی و کشف دو فقره انشعاب اصلی با قطرهای ۵۰ و ۴۰ میلیمتر و نصب بیش از ۸۵ انشعاب فرعی غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های اساسی امور آبفای این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است، تصریح کرد: قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب امکان آلودگی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب‌گیری غیراصولی را فراهم می‌کند و متاسفانه هدر رفت آب را افزایش می‌دهد.

وی به خدمات رسانی پایدار و مطلوب به شهروندان زاهدانی تاکید کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز آسیب‌ جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب‌رسانی مطلوب به مشترکان وارد می‌کند و امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با عزمی جدی و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مراجع قضایی و انتظامی و با راه‌اندازی اکیپ‌های تخلفات در راستای حفاظت از تأسیسات آب با این مسأله برخورد خواهد کرد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید